EN

Hrana pri postu

 

Post svetega Daniela je ena najbolj odgovornih odločitev v našem življenju. Odgovornost do Boga , do narave, do sebe. 

Kaj lahko jem?

ZELO. VELIKO. DOBRIH. STVARI.

 70% sadja in zelenjave

30% rastlinske maščobe, beljakovine in polnovredni ogljikovi hidrati

 

SADJE: Jabolka, slive, jagode, grozdje, breskve, melona, ​​lubenica, hruške, datlji, kaki,...

ZELENJAVA: Brokoli, cvetača, špinača, ohrovt, korenje, paprika, gobe, bučke, jajčevci, beluši, brstični ohrovt, pastinak, krompir,...

OREŠKI: Mandlji, orehi, indijski orehi, pecans, pistacije, lešniki, arašidi,..

SEMENA: konoplja, čija, lan, bučna semena, sončnična semena,..

STROČNICE: leča, fižol, čičerika, soja,...

ŽITA: pira, oves, ječmen, ajda, proso, rž, kvinoja,...

SLADILA: sladkor se nadomešča s sadnimi in rastlinskimi sladili. Uporabimo lahko tudi naravni med.

 

 Moja pranona Angela je rekla...


»Bog je ustvaril vse, kar potrebujemo za preživetje, tako da zraste iz Zemlje. Da smo
zdravi, ne potrebujemo mesa. To je bolj razvada kot potreba. "

Osebno kot naturopatinja se popolnoma strinjam z njenim razmišljanjem in globoko intuicijo.

Opazujte se. Sčasoma boste opazili razliko.